آغاز طرح نوسازی تاكسی‌های فرسوده در ارومیه
566
/ دسته ها: اخبار

آغاز طرح نوسازی تاكسی‌های فرسوده در ارومیه

ناصر سعیدآبادی از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو پنج خبر داد.

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، ناصرسعیدآبادی رئیس سازمان با اعلام این خبر اظهار داشت فرایند نوسازی تاکسی‌های فرسوده تا اخر مدل ۱۳۹۰ برای متقاضیان تبدیل احسن خودروهای تاکسی فرسوده شهر ارومیه به صورت پرداخت نقدی و با تحویل تاکسی فرسوده مشمول به مراکز اسقاط مجازشروع شد.

سعیدآبادی با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان حمل ونقل مسافر شهر ارومیه افزود: از اهم اهداف نوسازی ناوگان در بخش تاکسیرانی شهر ارومیه ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان محترم و بهبود کیفیت هوا، کاهش مصرف سوخت، افزایش ایمنی سفر و زیبایی بصری شهرخاطرنشان شد: تاخیر ایجادشده درطرح نوسازی ناوگان به خاطر حذف خودرو سمند و پژو ۴۰۵ از طرح نوسازی تاکسیها بود که مدتی بصورت کشوری اجرای این طرح دچار مشکل بود که خداروشکر با انتخاب سمند سورن شروع این طرح کلید خورد. 

وی در ادامه اظهار کرد: فی الحال انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو 5 بصورت نقدی با قیمت حدود دویست و هفتاد و چهار میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور فراهم شده است.

سعیدآبادی در پایان افزود: برابر اعلام اتحادیه تاکسیرانی های کشور مدت زمان تحویل خودروها پس از تکمیل وجه، حداکثر سه ماه می باشد ومتقاضیان نوسازی خودروی فرسوده تاکسی می‌بایست به اداره تاکسیرانی سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه مراجعه و نسبت به ثبت نام و طی مراحل بعدی در سامانه مربوطه اقدام و خودروتاکسی جدید خودرا تحویل بگیرن.

سعیدآبادی ضمن تقدیر ازشهردار محترم جناب اقای دکتر مهدی زاده بابت نگاه ویژه حمایتی ایشان به حمل ونقل شهری و در راستای تاکیدات وی برای کاهش عمر ناوگان و برنامه ریزی کوتاه مدت برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل ونقل بار و مسافر از تلاش سازمان برای فراهم سازی امکان تخصیص تسهیلات بانکی جایگزینی تاکسی به مالکان تاکسیهای فرسوده که قدرت خرید نقدی ندارن هم اشاره و ابرازامیدواری کردن انشاالله با مساعدت و حمایتهای استانداری محترم و سایر نهادها و سازمانهای ذیمدخل در امر کاهش الودگی هوا امکان تخصیص این تسهیلات به صورت کم بهره برای کمک به قشر زحمتکش تاکسیران فراهم تا بتوان بخشی از قیمت خودروی تاکسی جدید را فراهم و قدرت خرید مالکان تاکسیهای فرسوده را افزایش تا شاهد جایگزینی و حذف تاکسیهای فرسوده بیشتری را از ناوگانن فراهم نمائیم.

مطلب قبلی پیام تبریک ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل و نقل عمومی
مطلب بعدی جلسه کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات و حل اختلاف موضوع ماده ١٧ اتوبوسرانی

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان