آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهری ارومیه
76

آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهری ارومیه

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه:

 

واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه از چهارشنبه 6 مرداد ماه آغاز شد.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی از ششم مرداد ماه سال جاری در محل واحد حرکت و پشتیبانی  اتوبوس رانی در خیابان شهید بابا ساعی خبر داد.

 

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل ونقل بارومسافرشهرداری ارومیه؛ ناصر سعید آبادی بیان کرد:رانندگان اتوبوس و تاکسی های شهری، رانندگان مینی بوس ، آژانس های تلفنی و وانت بارها به ترتیب با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی واکسینه می شوند.

وی انجام نوبت اول واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه را در دو شیفت صبح و بعد از ظهر اعلام کرد و گفت: روزانه 250 الی 300 راننده ناوگان واکسن کرونا را دریافت می کنند.

 سعید آبادی تعداد رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جهت واکسیناسیون را 9 هزار و 600 نفر عنوان کرد.

 وی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درخواست کرد که از مراجعه حضوری به اداره تاکسی رانی و اتوبوس رانی سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا خوداری کنند چرا که ساعت و روز دریافت واکسن به آنها اعلام می شود.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در پایان از مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و رئیس مرکز بهداشت ارومیه جهت اجرای واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تشکر کرد.

مطلب قبلی مشارکت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه و مرکز بهداشت ارومیه جهت اجرای طرح تست کرونا از شهروندان
مطلب بعدی اهتزاز پرچم عزای حضرت سیدالشهداء(ع) و اعلان عزای حسینی

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان