ارائه خدمات  ۱۵ دستگاه اتوبوس ملکی دربرگزاری سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی
106
/ دسته ها: اخبار

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: برابر دستور شهردار محترم کلانشهر ارومیه تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس برای خدمات دهی حمل ونقل به سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی اختصاص یافت.

ارائه خدمات ۱۵ دستگاه اتوبوس ملکی دربرگزاری سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، ناصر سعید آبادی افزود: با توجه به برگزاری سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی که به میزبانی شهر ارومیه در تالار وحدت و با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از علمای شیعه و سنی از ۶ کشور منطقه ای و ۵ استان همجوار برگزار گردید تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس ملکی برابر دستور شهردار محترم در راستای هر چه باشکوه برگزارشدن این اجلاس به منظور خدمات ایاب و ذهاب میهمانان داخلی و خارجی اختصاص داده شد. تبیین لزوم وحدت اسلامی در بین مذاهب مختلف اسلامی و گسترش روابط با کشورهای همسایه از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری سومین اجلاس وحدت اسلامی در ارومیه بود.

مطلب قبلی خدمات رایگان ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری در مراسم اجتماع بزرگ حسینیون ارومیه
مطلب بعدی تخصیص ۲۵ دستگاه اتوبوس برای مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان