تقدیر از محمدباقر رضائی رئیس مالی سازمان
49

تقدیر از محمدباقر رضائی رئیس مالی سازمان

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، این مراسم بمنظور قدردانی از زحمات وخدمات صادقانه محمد باقر رضائی رئیس امور مالی سازمان در جلسه هیئت مدیره سازمان با حضور ریاست سازمان و اعضاء محترم هیئت مدیره برگزار شد.

 

مهندس ناصر سعیدآبادی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر ضمن تبریک بازنشستگی آقای محمدباقررضائی و آرزوی سلامتی برای ایشان و خانواده محترمشان گفت : از زحمات و خدمات شما همکار گرامی که بهترین سالهای عمر خود را در راه ارتقاء سازمان ، سپری نموده اید صمیمانه تشکر می نمایم وامیدوارم از تجربه، خرد و آگاهی جنابعالی که در طول این سالیان گذشته حاصل شده است، کمال استفاده بعمل آید.

سعیدآبادی افزود: احترام به بازنشتگان در واقع تکریم به یک عمر زحمات خالصانه و خاضعانه آنان به مردم بوده و بهترین سال هایی است که در سنگر خدمت به شهروندان طی شده است.

در پایان این مراسم با اهدای یک جلد کلام الله مجید و لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود، از همکار بازنشسته توسط اعضا محترم هیئت مدیره قدردانی بعمل آمد.

مطلب قبلی تقدیرازبرگزیدگان مسابقه نقاشی فرزندان پرسنل سازمان با موضوعیت تاسوعا و عاشورای حسینی
مطلب بعدی انتخاب رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بارو مسافر شهرداری ارومیه بعنوان عضو اصلی هیات مدیره اتوبوسرانی های کل کشور

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان