ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس شهر ارومیه آغاز شد
714
/ دسته ها: اخبار

ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس شهر ارومیه آغاز شد

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از آغاز ثبت‌نام شرکت‌های حمل‌ونقل متقاضی فعالیت در بخش سرویس مدارس خبر داد.

 

 به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بارو مسافر شهرداری ارومیه، ناصر سعیدآبادی اظهار کرد: برابر اعلام اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و در راستای اجرای ماده (۶) دستورالعمل اجرایی آئین نامه حمل و نقل دانش‌آموزی، زمان ثبت‌نام شرکت‌های حمل و نقل مسافر متقاضی فعالیت در بخش سرویس مدارس سال تحصیلی پیش رو آغاز شد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند از تاریخ یکشنبه سی‌ام مردادماه حداکثر ظرف مدت یک هفته با مراجعه به »سامانه سپند« به نشانی« www.irtusepand.ir»  نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و در صورت احراز شرایط، پروانه فعالیت ویژه سرویس مدارس از سازمان دریافت کنند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: مرحله دوم فرایند از پنجم شهریورماه مربوط به ثبت‌نام رانندگان متقاضی فعالیت در بخش حمل‌ونقل دانش‌آموزی است که از طریق شرکت‌هایی که از این سازمان پروانه فعالیت اخذ کرده باشند، انجام خواهد شد.

مطلب قبلی خدمات دهی اتوبوس های شهری به نمازگزاران نماز جمعه با نظارت بازرسان سازمان درروز جمعه ۲۸ مرداد ماه ۱۴٠١
مطلب بعدی برگزاری جلسه کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان