خدمات دهی رایگان اتوبوسهای شهری به نمازگزاران روز عید فطر
55
/ دسته ها: اخبار

تعداد 55 دستگاه اتوبوس شهری به منظور انجام خدمات ایاب و ذهاب نمازگزاران بصورت ویژه در روز عید سعید فطر فعالیت خواهند داشت.

خدمات دهی رایگان اتوبوسهای شهری به نمازگزاران روز عید فطر

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، ناصر سعیدآبادی رئیس سازمان با اعلام تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و باآروزی قبولی طاعات عبادات شهروندان عزیز افزود: برابر دستور شهردار محترم و در راستای رفاه حال و تسهیل در ایاب و ذهاب نمازگزاران محترم به محل مصلی امام خمینی (ره) تعداد 55 دستگاه اتوبوس شهری تخصیص یافته است.

ایشان افزودند: این اتوبوسهای ویژه تخصیص یافته در اول صبح روز عید سعید فطر با 2 سرویس جداگانه در ساعات 5:30 و 5:45 صبح از مبادی 19 خطوط تعیین شده شهروندان محترم را به مصلی امام خمینی (ره) انتقال، سپس در امتداد خیابان گلدیس و پزشکیان مستقر و پس از پایان نماز براساس مسیرهای مشخص شده به نمازگزاران عزیز سرویس دهی خواهند نمود.

سعیدآبادی در خصوص نحوه نظارت بر عملکرد خدمات ناوگان اتوبوسرانی برای نمازگزاران عزیز ابراز داشت: به منظور رصد و نظارت فعالیتی اتوبوسهای مذکور 2 دستگاه گشت بازرسی به همراه بازرسان مربوطه در محل مصلی امام (ره) مستقر خواهند بود که ضمن راهنمایی نمازگزاران به محل ایستگاه اتوبوس هر مسیر مراتب را بررسی ،  و در صورت مشاهده افزایش تقاضای سفردر خطوط سریعا هماهنگی لازم را بعمل خواهند آورد تا از اتوبوسهای رزرو مستقر شده در پایانه عطایی و توقفگاه اتوبوسرانی به محل مصلی امام (ره) اعزام گردند.

وی از شهروندان عزیز درخواست نمود در صورت کمبود اتوبوس برای هر مسیر و یا هر گونه مشکل در ایاب و ذهاب نمازگزاران در روز عید فطر حتما مراتب را سریعا به شماره 137 سامانه مدیریت شهری گزارش تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل و افزایش اتوبوس اقدام لازم صورت پذیرد.

مطلب قبلی خدمات رسانی اتوبوسهای جدید ناوگان اتوبوسرانی سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری ارومیه در مراسم راهپیمایی روز قدس واقامه نماز جمعه
مطلب بعدی جلسه هماهنگی و تبادل نظر با موضوع ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان