دیدار اعضاء شرکت تعاونی تاکسیداران ارومیه با شهردار کلانشهر ارومیه
58
/ دسته ها: اخبار

عصر دیروز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیداران ارومیه به همراه رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر و رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی سازمان با شهردار کلانشهر ارومیه جناب آقای دکتر مهدی‌زاده دیدار نمودند.

دیدار اعضاء شرکت تعاونی تاکسیداران ارومیه با شهردار کلانشهر ارومیه

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه این دیدار پیرامون مسائل و مشکلات صنفی شرکت تعاونی مذکور و درجهت هموارسازی و هماهنگی و تبادل نظر لازم باهدف خدمات رسانی بهینه و رفاهی به رانندگان تاکسی صورت گرفت. ریس هیات مدیره شرکت مذبور با تقدیر از عملکرد شایسته شهردار در حوزه های مختلف موضوع لزوم حمایت‌های همه جانبه از تاکسیرانان زحمتکش را بسیار با اهمیت دانستند. در ادامه مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیداران نیز در این دیدار صمیمی ضمن تشریح وضعیت فعلی شرکت به اقدامات رفاهی انجام شده برای تاکسیرانان همچون توزیع ملزومات یدکی خودرو (لاستیک و روغن موتور ) ومایحتاج عمومی(شکر برنج ،مرغ ،روغن خوراکی ) با قیمت پایین تر از بازار اشاره و در خصوص ظرفیت‌های موجود شرکت تعاونی اعم از راه‌اندازی مجدد نمایندگی ایران خودرو ،راه‌اندازی جایگاه سوخت بنزین وفعالیت مرکز معاینه فنی خودرو و پیگیری برای دریافت وام کم بهره برای نوسازی تاکسی‌ها فرسوده توضیحاتی را ارائه نمودند. ناصر سعید آبادی رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری هم در این دیدار با تکمیل سخنان مدیرعامل شرکت تعاونی فوق و معرفی پتانسیل‌های موجود این شرکت تعاونی برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب در جهت رفاه حال تاکسیرانان زحمتکش توضیحاتی را خدمت شهردار محترم ارائه نمودند. در پایان شهردارمحترم کلانشهر ارومیه از اقدامات خوب شرکت تعاونی تاکسیداران برای رفاه حال اعضاء و رانندگان تاکسی و اجرای طرح‌های در دست اقدام و حائز اهمیت شرکت مذکورابراز خرسندی نمودندو در راستای بررسی سریع مشکلات و خواسته های شرکت تعاونی فوق الذکر و همچنین ارائه راهکارهای قانونی و مناسب برای امکان سنجی هرگونه حمایت از سوی شهرداری وحل مشکلات موضوعه دستورات لازم را به منظور پیگیری موارد مطروحه به رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر صادر فرمودند.

مطلب قبلی جلسه راهبردی وهماهنگی طرح تمرکز زدایی اتوبوس های شهری از پایانه عطایی
مطلب بعدی راه اندازی سیستم بازرسی آنلاین تاکسیرانی ارومیه

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان