سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی ارومیه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی
55
/ دسته ها: اخبار

سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی ارومیه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که ناوگان اتوبوسرانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده خدمات رسانی رایگان به مردم سوگوار و شرکت کنندگان در آیین های عزاداری خواهد بود.

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافرشهرداری ارومیه، در این اطلاعیه آمده است:

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به استحضار شهروندان عزادار حسینی می رساند با توجه به اینکه جهت تردد دسته های عزاداری خیابانی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، پایانه عطایی و خیابانهای منشعب مسدود میشوند و امکان تردد اتوبوس در خطوط وجود ندارد، لیکن تعدادی اتوبوس به جهت ایاب ذهاب عزاداران محترم به هیات های مذهبی تخصیص یافته است.

همچنین به منظور رفاه حال شهروندان عزیز تعداد ده دستگاه اتوبوس ملکی شهرداری از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۰ عصر از  خیابان عطایی ۲ به مقصد باغ رضوان و به صورت رایگان فعالیت و جابجایی شهروندان عزیز را عهده دار خواهند بود.

ضمنا سرویس اتوبوس از مبدا میدان رسالت(دروازه مهاباد) به مقصد امامزاده ابراهیم (ع) و زیارتگاه  غریب حسن نیز در همان ساعات اعلام شده و به صورت رایگان دایر بوده و عزاداران عزیز میتوانند از سرویسهای مذکور استفاده نمایند.

روابط عمومی سازمان در پایان خاطرنشان کرده است: اتوبوسهای بخش خصوصی می توانند با هماهنگی سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری روز تاسوعا و عاشورا  نسبت به فعالیت در هیات های مذهبی اقدام نمایند.

مطلب قبلی اهتزاز پرچم عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ترمینال شهرستان شهرداری ارومیه
مطلب بعدی ارایه ۴۸۰ ساعت سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه به عزاداران حسینی

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان