طی مراسمی آقای امین باقری به عنوان سرپرست جدیدمالی و اقتصادی سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه معارفه شد.
113

طی مراسمی آقای امین باقری به عنوان سرپرست جدیدمالی و اقتصادی سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه معارفه شد.

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، مراسم معارفه سرپرست جدید مالی و اقتصادی سازمان با حضورمهندس سعیدآبادی ریاست سازمان، معاونین و همکاران مالی سازمان برگزار شد .

مهندس سعیدآبادی با اشاره به اینکه دستیابی به درآمدهای پایدار، توسعه حمل و نقل پایداروخدمات دهی مطلوب را نیزبه دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: افزایش درآمد‌های پایداراز رویکردهای اصلی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری می‌باشد و جهت تحقق این رویکرد برنامه ریزی‌های جدیدی نیاز است

وی در این مراسم نیروهای دلسوز و خدوم را که صادقانه و خالصانه کار میکنند به عنوان جوهره ی اصلی یک سازمان دانست و افزود: امیدواریم با همکاری مجموعه مالی  فصل جدیدی در خدمت رسانی به شهروندان را پیش رو داشته باشیم.

 

ایشان تحقق انضباط مالی، رعایت دقیق ضوابط حوزه مالی، شفافیت در حوزه درآمد، هزینه ها، داشتن برنامه برای تحقق درآمدهای پایدارسازمان را از جمله انتظارات ریاست سازمان از سرپرست جدید مالی و اقتصادی عنوان کرد.

سعیدآبادی در پایان از خدمات مطلوب و ارزشمند آقای محمدباقررضائی رئیس سابق مالی و اقتصادی تقدیر و تشکر کرد و برای آقای امین باقری به عنوان سرپرست جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

مطلب قبلی تجلیل رئیس و اعضای شورا اسلامی شهر از ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه
مطلب بعدی تجلیل شهردار ارومیه از مهندس سعیدآبادی در جلسه شورای اداری شهرداری

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان