پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع)
52
/ دسته ها: اخبار

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع)

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه ؛ناصر سعیدآبادی ،طی پیامی میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)

 یازدهمین روز ذیقعده مصادف است با میلاد پر خیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) که میزبانی از ایشان افتخاری است که نصیب مردم ایران شده است، مردمی که همواره دوستدار اهل بیت و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی بوده اند.

 این روزها میهن اسلامی مملو است از عطر جان افزای محبت و کرامت اهل بیت(ع) و این ایام مصادف شده با دهه کرامت، آغاز آن میلاد خواهر امام مهربانی ها حضرت فاطمه معصومه(س) و کریمه اهل بیت(ع) و در ادامه حضرت شاهچراغ بوده و پایان آن نیز با میلاد حضرت امام رضا(ع) است.

اینجانب ضمن تبریک این ایام مبارک و نورانی محضر همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، علی الخصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان عزیز، آزادگان سرافراز و همکاران خودم در خانواده بزرگ حمل و نقل عمومی، از خداوند بزرگ برای همگان توفیق کسب فیض و بهره‌مندی از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.

ناصر سعیدآبادی

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه 

 

مطلب قبلی بازسازی و تعویض صندلی های فرسوده ایستگاه های اتوبوس درسطح شهر
مطلب بعدی هوشمند سازی نظارتی ناوگان حمل و نقل عمومی

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان