پیام تبریک ناصر سعیدآبادی به مناسبت هفته کارگر
42
/ دسته ها: اخبار

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه طی پیامی هفته کارگر را به جامعه کارگری تبریک گفت.

پیام تبریک ناصر سعیدآبادی به مناسبت هفته کارگر

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در پیام ناصرسعیدآبادی آمده است:

یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه هستند.

روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت و روز ستایش از دست‌هایی است که آیینه تلاش روزگارند، کارگران عزیز به عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه‏ نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ‌های عظیم صنعت، توسعه، خدمات و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و ستون فقرات توسعه پایدار و شاکله اصلی شکوفایی اقتصادی هستند.

اینجانب این مناسبت ارزشمند را به پویندگان اصیل و خدوم به ویژه همکاران سازمان حمل و نقل بارومسافرتبریک عرض نموده، ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات در ماه مبارک رمضان، از تلاش‌های خالصانه و شبانه روزی همه کارگران زحمتکش در خانواده بزرگ حمل و نقل عمومی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان تجسمی از همت والایشان است را ارج نهاده و سلامتی، نیکبختی و موفقیت همه این عزیزان را از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمایم.

 

ناصر سعیدآبادی

رئیس سازمان مدیریت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه

مطلب قبلی خدمات دهی رایگان اتوبوسهای شهری به نمازگزاران روز عید فطر
مطلب بعدی جلسه کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات و حل اختلاف موضوع ماده 17 اتوبوسرانی

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان