۱۰ دستگاه اتوبوس شهری ارومیه نوسازی می شود
62

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: ۱۰دستگاه اتوبوس شهری از هفته آینده بازسازی می شود.

۱۰ دستگاه اتوبوس شهری ارومیه نوسازی می شود

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل ونقل بارومسافر شهرداری ارومیه؛ ناصر سعید آبادی افزود: از هفته آینده بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس ملکی در واحد تعمیرگاه مرکزی اتوبوسرانی توسط نیروهای فنی و اجرایی آغاز و بصورت کامل بازسازی می شود.

 

وی با اشاره به میزان اعتبار، عنوان کرد: این طرح با جذب اعتبار بیش از17 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری عملیاتی می شود.

 

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه ادامه داد: ۱۰ دستگاه اتوبوس با نظارت کامل کمیته فنی و روندی شامل تعویض کامل بدنه، رنگ آمیزی کامل، تعویض صندلی ها، تعمیرات فنی، تعویض کف و تعمیرات سیستم های گرمایشی و سرمایشی انجام می شود.

وی با بیان این مطلب که سرویس دهی مناسب و مطلوب به مراکز آموزش عالی و خدماتی و دانشجویان همزمان با بازگشایی دانشگاهها در دستور کار سازمان قرار دارد اعلام داشتند حداکثرتلاش خواهد شد که اتوبوسهای مذکور ظرف 2 ماه آینده آماده و بکارگیری شوند.

مطلب قبلی ۵۷فقره وام۵۰۰میلیون ریالی به رانندگان تاکسی های فرسوده شهری
مطلب بعدی بازدید مهندس ساسان ابراهیم زاده عضو محترم شورای اسلامی شهر ارومیه

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان