برگزاری کمیته انضباطی رانندگان بخش خصوصی اتوبوس رانی و تاکسیرانی ارومیه
76

برگزاری کمیته انضباطی رانندگان بخش خصوصی اتوبوس رانی و تاکسیرانی ارومیه

كميته انضباطي رانندگان بخش خصوصي اتوبوس راني و تاکسیرانی تشكيل شد
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از برگزاري كميته انضباطي رانندگان بخش خصوصي اتوبوس و تاکسی با حضور نماينده محترم شوراي اسلامی شهرارومیه،نماينده محترم سازمان شهرداریهاودهیاریها و نماينده رانندگان بخش خصوصي خبر داد.
 
به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، ناصر سعیدآبادی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه افزود: در اين کمیته به شكايات رسيده از شهروندان به اين سازمان وتخلفات رانندگان كه از سوي بازرسان اين سازمان گزارش شده بود بررسي و رسيدگي لازم انجام گرفت.                                                  
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه ياد آوری کرد: شهروندان اطمينان داشته باشند كه موارد تخلف رانندگان و شكايات هاي ارسالي ايشان از طريق سامانه پيام كوتاه(3000149149) اين سازمان و يا ارتباط تلفن گویا (137) و يا مكاتبه اي شهروندان با اين سازمان كاملا" بررسي و رسيدگي مي شود.

ایشان در ادامه افزودن جلسات کمیته انضباطی منبعد بصورت مستمر ودر زمانبندیهای مشخص برگزار خواهد شد.

مطلب قبلی پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت روز نیروی انتظامی وآغاز هفته ناجا
مطلب بعدی تقدیرازبرگزیدگان مسابقه نقاشی فرزندان پرسنل سازمان با موضوعیت تاسوعا و عاشورای حسینی

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان