پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت روز نیروی انتظامی وآغاز هفته ناجا
71

ناصر سعیدآبادی ، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه طی پیامی 17 مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته ناجا را به همه سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت روز نیروی انتظامی وآغاز هفته ناجا

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، متن پیام به این شرح است:


                                           بسم الله الرحمن الرحیم


هفته نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی ، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.
نیرو‌های انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.
بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.
اینجانب ضمن تبریک روز و هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی در شهرستان ارومیه قدردانی نموده و امیدوارم همواره در پاسداری پیشبرد اهداف عالیه نظام و برقراری نظم و امنیت در جامعه و خدمت شایسته به مردم، سربلند و پیروز باشند. 

 

                                                                         ناصر سعیدآبادی

                                                  رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه

مطلب قبلی بازدید مهندس ساسان ابراهیم زاده عضو محترم شورای اسلامی شهر ارومیه
مطلب بعدی برگزاری کمیته انضباطی رانندگان بخش خصوصی اتوبوس رانی و تاکسیرانی ارومیه

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان