جایگاه CNG  ایثار شهرداری ارومیه راه اندازی شد
72

جایگاه CNG ایثار شهرداری ارومیه راه اندازی شد

ایشان با بیان این مطلب که این جایگاه ازسال گذشته به خاطر مشکلات قابل توجه فنی تعطیل بود اضافه نمودند، با دستور وتاکید شهردار محترم برای راه اندازی سریع جایگاههای غیر فعال وبا تلاشهای بی وقفه پرسنل و عوامل فنی و اجرائی سازمان و هزینه کرد از محل اعتبارات داخلی جایگاه CNG ایثار مورد بهره برداری مجدد قرارگرفت .

سعید آبادی اضافه نمود: برابر چارت سازمانی مسئولیت جایگاههای CNG شهرداری که هفت جایگاه را در نقاط مختلف شهر شامل می شود از مهرماه به سازمان مدیریت حمل و نقل بار ومسافر سپرده شده و از تاریخ عهده گیری مسئولیت مذکور تمام تلاش عوامل فنی و اجرائی معطوف به راه اندازی جایگاههای CNG غیر فعال مورد اشاره بوده است .

وی در خاتمه ضمن عذر خواهی از شهروندان گرامی بابت تاخیر در راه اندازی این جایگاهها تاخیر مربوطه را ناشی از مشکلات فنی و تعمیراتی و تهیه قطعات و اخذ گواهی های استاندارد دانستند و ابراز امیدواری کردند که انشاالله در سریعترین زمان ممکن دو جایگاه باغ رضوان و شهریار نیز تکمیل و برای خدمات دهی به شهروندان محترم راه اندازی شود و هم اکنون جایگاههای ارشاد – ساوالان – قائم –رودکی و ایثار آماده خدمات رسانی می باشند .

 سعید آبادی در پایان از شهروندان محترم درخواست نمود در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد وبا مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 137 به سامانه مدیریت شهری اعلام تا در اسرع وقت رسیدگی گردد .

مطلب قبلی شهردار ارومیه از تلاشگران عرصه حمل و نقل قدردانی کرد
مطلب بعدی پیام مهندس سعیدآبادی به مناسبت حماسه 9 دی

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان