شهردار ارومیه از تلاشگران عرصه حمل و نقل قدردانی کرد
57

به مناسبت روز حمل و نقل، شهردار ارومیه با حضور در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری از تلاشگران عرصه حمل و نقل قدر دانی کرد

شهردار ارومیه از تلاشگران عرصه حمل و نقل قدردانی کرد

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافرشهرداری ارومیه؛ دکتر حسین مهدی زاده در دیدار با تلاشگران سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت 26 آذرماه روز ملی حمل نقل، این روز را به تمام همکاران زحمتکش و فعال در این عرصه تبریک گفت..

وی در ادامه با اشاره به پایانه های مسافربری، اظهار کرد: پایانه های مسافربری ویترین تمام نمای شهر است که در این راستا باید در زیبا سازی چهره پایانه بیش از پیش تلاش کرد.

شهردار ارومیه در ادامه بیان کرد: سرمایه عظیمی از نیروی انسانی در بدنه شهرداری وجود دارد که باید از توانایی آنها در جهت توسعه و عمران شهری استفاده کرد.

وی عنوان کرد: توسعه شهری باید بر اساس توسعه بر محور حمل و نقل عمومی رقم خورد.

دکتر مهدی زاده با بیان اینکه شهر ارومیه را ترافیک تهدید می کند، گفت: باید در این خصوص برنامه ریزی های لازم اتخاذ شود.

 

وی با اشاره به اینکه وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی از جهت کیفیت و کمیت فرسوده ورضایت بخش نیست، اظهار کرد: جهت بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باید با برنامه ریزی اقداماتی را انجام داد و از کمک های دولتی در این راستا نیز باید بهره مند شد.

شهردار ارومیه با اشاره به تشکیل اتاق فکر، بیان کرد: اتاق فکری جهت تحقق طرح های توسعه در بخش حمل و نقل عمومی تشکیل تا از ایده ها و نظریات همکاران متخصص استفاده کرد.

در پایان دیداربه مناسبت 26 آذر روز ملی حمل و نقل دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه با همراهی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر و معاونان و روسای ادارات تابعه با حضور در ترمینال شهرستان از رانندگان، فعالان و تلاشگران عرصه حمل و نقل با اهدا شاخه گل قدردانی و این روز را به آنها تبریک گفت.

همچنین شهردار ارومیه از تعمیرگاه مرکزی و واحد فنی و پشتیبانی سازمان بازدید و از نزدیک در جریان روند بازسازی اتوبوس های ملکی شهرداری قرار گرفت و با قدردانی از تلاش های زحمتکشان این حوزه روز حمل و نقل را به آنها تبریک گفت.

مطلب قبلی پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت ۲۶ آذر ، روز حمل و نقل
مطلب بعدی جایگاه CNG ایثار شهرداری ارومیه راه اندازی شد

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان