جایگاه CNG  شهریار شهرداری ارومیه راه اندازی شد.
40
/ دسته ها: اخبار

جایگاه CNG شهریار شهرداری ارومیه راه اندازی شد.

سعید آبادی رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار ومسافر شهرداری ارومیه با اعلام این خبر افزود: جایگاه CNG شهریار شهرداری ارومیه از مورخه 1401/08/14 قابل بهره برداری می باشد و شهروندان عزیز می توانند از خدمات این جایگاه استفاده و نسبت به سوختگیری اقدام نمایند .

 ایشان با بیان این مطلب که این جایگاه ازسال گذشته به خاطر مشکلات قابل توجه فنی تعطیل بود اضافه نمودند، با دستور وتاکید شهردار محترم برای راه اندازی سریع جایگاههای غیر فعال وبا تلاشهای بی وقفه پرسنل و عوامل فنی و اجرائی سازمان و هزینه کرد از محل اعتبارات داخلی جایگاه CNG شهریار شهرداری ارومیه بازسازی کامل گردیدو در مدار بهره برداری مجددقرارگرفت.

سعید آبادی اضافه نمود: جایگاههای CNG شهرداری ارومیه که هفت جایگاه را در نقاط مختلف شهر شامل می شود با ظرفیت های استاندارد بصورت 24 ساعته فعال بوده و از طریق پیمانکاران مربوطه به شهروندان محترم ارائه خدمات می گردد.

قابل ذکر است شهرداری ارومیه با هفت جایگاه عرضه سوخت CNG  در نقاط مختلف شهربعنوان سوخت پاک با کمترین میزان آلایندگی سهم عمده ای در کاهش مصرف بنزین و سایر سوخت ها با آلایندگی بالا را دارد که به تبع آن کاهش آلودگی هوای شهر ارومیه از اهداف فعالیت جایگاههای  CNG  می باشد.

وی در خاتمه ضمن عذر خواهی از شهروندان گرامی بابت تاخیر در راه اندازی این جایگاهها، تاخیر مربوطه را ناشی از مشکلات فنی و تعمیراتی و تهیه قطعات و اخذ گواهی های استاندارد دانستند و از شهروندان محترم درخواست نمود در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد وبا مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 137 به سامانه مدیریت شهری اعلام تا در اسرع وقت رسیدگی گردد .

مطلب قبلی راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد
مطلب بعدی خدمات رسانی اتوبوسهای شهری به نمازگزاران نماز جمعه با نظارت بازرسان سازمان

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان