راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد
30
/ دسته ها: اخبار

راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد

راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در روز جمعه همزمان با سراسر کشوردر کلانشهر ارومیه برگزار شد

 اعضاء محترم شورای اسلامی شهر ارومیه و شهردار محترم به همراه خانواده بزرگ شهرداری و پرسنل سازمان مدیریت حمل و نقل روزجمعه درمیدان ولایت فقیه ارومیه با شعار محوری «حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی» حضور بهم رساندند.

۱۳ آبان هرسال یادآور جوشش برخاسته از بصیرت دانش آموزان در نهضت بزرگ اسلامی مردم ایران در مقابل ظلم، استبداد واستکبار است. روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) در مدرسه فیضیه و واکنش رژیم سلطنتی در تبعید ایشان در روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳ نشان از پیروزی مطلق منطق برخاسته از بینش الهی بر منطق متکی بر زور و خود کامگی داشت.

راهپیمایی امسال ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه از میدان ولایت فقیه آغاز و پس از طی مسیر خیابان شهید منتظری، میدان دفاع مقدس و خیابان رسالت به مصلی بزرگ امام خمینی (ره) منتهی شد که در خاتمه راهپیمایی، نماز عبادی و سیاسی جمعه به امامت حجه السلام والمسلمین دکتر سید مهدی قریشی امام جمعه محترم ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و همچنین با حضور آیت اله قریشی نماینده محترم مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اقامه و در بین الصلاتین بیانیه روز ۱۳ آبان قرائت شد.

حضور باشکوه و پرتعداد دانش آموزان دهه هشتادی و نودی‌های در این راهپیمایی نقطه عطف مراسم بود و این نوجوانان با حضور دشمن شکن خود نشان دادند پای آرمان های انقلاب ایستاده‌اند.

جهت ایاب ذهاب شرکت کنندگان در نماز و مراسم تعداد چهل دستگاه اتوبوس شهری از طرف سازمان در خیابان رسالت متتهی به مصلی امام (ره) مستقر و به شهروندان حاضر در مصلی  خدمات دهی نمودن. 

مطلب قبلی کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات و حل اختلاف موضوع ماده ١٧ اتوبوسرانی برگزار شد
مطلب بعدی جایگاه CNG شهریار شهرداری ارومیه راه اندازی شد.

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان