درخواست مرخصی تاکسیرانان غیرحضوری و آنلاین شد
13592
/ دسته ها: اخبار

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از راه اندازی سامانه آنلاین صدور مرخصی تاکسیرانان خبر داد.

درخواست مرخصی تاکسیرانان غیرحضوری و آنلاین شد

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، ناصر سعیدآبادی در توضیح این سامانه گفت: در راستای رفاه حال تاکسیرانان عزیز و خدمات دهی سریع، قابل دسترس و غیر حضوری، با تلاش های کارشناسان IT سازمان و مسئولین اداره نظارت بر تاکسیرانی، این سامانه از هشتم خرداد راه اندازی شده و در دسترس افراد تحت پوشش قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: از این پس تاکسیداران محترم برای اخذ مرخصی خروج از شهر نیاز به مراجعه حضوری به اداره تاکسیرانی و یا باجه های ثابت نخواهند داشت و در هر لحظه از شبانه روز می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات غیرحضوری ارائه شده بهره مند شوند.

سعید آبادی اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه یکی از دغدغه ها و مشکلات اساسی تاکسیداران عزیز که عدم امکان اخذ مرخصی در خارج از ساعات اداری و یا لزوم مراجعه حضوری به باجه های ثابت تعبیه شده در تاکسیرانی بود، مرتفع گردیده است.

او گفت: تاکسیرانان برای دریافت مرخصی استحقاقی می بایست به سامانه etaxi.urmia.ir مراجعه وبا وارد کردن اطلاعات درخواستی نسبت به اخذ مرخصی اقدام نمایند.
وی با بیان این مطلب که در سامانه مذکور کد ملی تاکسیدار بعنوان نام کاربری و رمز عبور نیز شماره تلفن همراه تاکسیدار که قبلاً هنگام اخذ پروانه تاکسیرانی در سیستم تاکسیرانی ثبت است، تعریف گردیده و از تاکسیرانان درخواست کرد در صورت مغایرت شماره همراهشان با شماره ثبت شده، به اداره تاکسیرانی مراجعه و نسبت به بروزرسانی آن اقدام کنند تا در روند صدور برگ مرخصی مشکلی پیش نیاید.
سعیدآبادی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک سایر خدمات از قبیل تمدید یا صدور پروانه ها و خدمات مرتبط قابل ارائه تاکسیرانی نیز عملیاتی شود.

 

 

مطلب قبلی پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
مطلب بعدی برگزاری آزمون شهرشناسی ویژه رانندگان تاکسی

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان