پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
346
/ دسته ها: اخبار

ناصر سعیدآبادی طی پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این حوزه، تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه ، در پیام ناصرسعیدآبادی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به طور حتم یکی ازمهم ترین الزامات برای توسعه فرهنگی واجتماعی یک جامعه را می توان داشتن حوزه روابط عمومی و ارتباطات قوی و خستگی ناپذیرعنوان کرد. حوزه ای که نقش بی بدیلی در توزیع عادلانه اطلاعات و روشنگری افکارعمومی را برعهده دارد.

27 اردیبهشت ماه فرصتی مغتنم برای بیان صرفا یک خسته نباشید و خدا قوت به تمامی فعالان این حوزه حساس، اثرگذار و پر استرس است. حوزه ای که با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی و ابزارهای اطلاع رسانی و رسانه ای گسترده امروزی بیش از پیش به آن نیاز داریم.

روابط عمومی ها باید نقاط قوت دستگاه و سازمان متبوع خود را به بهترین نحو بیان کنند و همه بخش‌های یک روابط عمومی قوی و دارای قابلیت و توانایی، نقشی مهم و به‌هم‌ پیوسته در جامعه را مد نظر دارند. در روابط عمومی بخش‌های اطلاع‌رسانی، انتشارات، افکارسنجی، ارتباط با مشتریان و مخاطبان و ... همچون بال‌هایی هستند که در کنار هم یک مجموعه ارتباطی را به اوج می رسانند و در کنار آن سازمان را سربلند می‌کنند.

بنده این روز را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همۀ تلاش‌گران این عرصه علی الخصوص همکاران پرتلاشم درارتباطات حوزه حمل و نقل ، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند  متعال برای تمامی عزیزان، موفقیت و سربلندی درعرصه  خدمت رسانی را مسالت می نمایم.

 

ناصر سعیدآبادی

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه

مطلب قبلی جلسه کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات و حل اختلاف موضوع ماده 17 اتوبوسرانی
مطلب بعدی درخواست مرخصی تاکسیرانان غیرحضوری و آنلاین شد

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان