ناصر سعیدآبادی،رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،  هفته دولت را تبریک گفت.
49
/ دسته ها: اخبار

ناصر سعیدآبادی،رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.

 

ناصر سعیدآبادی،رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،  هفته دولت را تبریک گفت.
 

به گزارش روابط عمومی سازمان ، ناصر سعید آبادی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در پیام خود آورده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره، منش و روش آنان، خدمت بی ادعا بود. هفته ی اول شهریور ماه، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام؛ شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین بنام هفته دولت گشته است.

شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند. بی شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی های شخصیتی این دو شهید، می تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم و بیان خدمات گسترده دولت به جامعه باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم وعلی الخصوص همکاران متعهد خود تبریک عرض نموده و موفقیت را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

 

ناصر سعید آبادی

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر

شهرداری ارومیه

مطلب قبلی ایام سوگواری عاشورای حسینی تسلیت
مطلب بعدی پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت روز کارمند

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان