پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت روز کارمند
42
/ دسته ها: اخبار

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت روز کارمند

مهندس ناصر سعیدآبادی، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان سازمان حمل و نقل، با صدور پیامی، چهارم شهریور روز کارمند را به کارکنان و نیروهای این سازمان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی


خدا را شاکریم که فرصتی دست داد تا روز کارمند را به همکاران دلسوز و متعهد این سازمان و ادارات تابعه تبریک گفته و از خدمات و زحمات ایشان تجلیل کنیم.
از آنجایی که داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص، از مهمترین و اثربخش‌ترین الزامات بالندگی و توسعه یک سازمان است، مسئولیت همکاران به عنوان یکی از بزرگترین و اثرگذارترین سازمانها در حوزه حمل و نقل عمومی و به خصوص خدمت رسانی به آحاد جامعه را بر عهده دارد، دوچندان است.

در شرایط ویژه کشور و شیوع بیماری کرونا، حضور کارکنان در محل خدمت، گواه دیگری بر احساس مسؤولیت، وظیفه شناسی ورعایت حق الناس از سوی کارمندان است که در سنگر خدمت صادقانه و خالصانه به خلق خدا میسر بوده و شایسته قدردانی است.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجائی و باهنرو هفته دولت وتبریک روز کارمند با آرزوی بهروزی و موفقیت برای همه همکاران گرامی، امید دارم با همکاری و همراهی یکدیگر، بتوانیم در مسیر رشد و اعتلای سازمان و خدمت رسانی به جامعه کوشا باشیم. از خداوند متعال برای این عزیزان عزت، سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.


 ناصر سعیدآبادی
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه

مطلب قبلی ناصر سعیدآبادی،رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.
مطلب بعدی نقل و انتقال مالکیت وصدور پروانه بهره برداری برای مالکان وسائل نقلیه عمومی نیاز به ثبت در دفتر خانه اسناد رسمی ندارد/صدور پروانه فقط با برگ سبز خودرو

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان