نقل و انتقال مالکیت وصدور پروانه بهره برداری برای مالکان وسائل نقلیه عمومی نیاز به ثبت در دفتر خانه اسناد رسمی ندارد/صدور پروانه فقط با برگ سبز خودرو
92

نقل و انتقال مالکیت وصدور پروانه بهره برداری برای مالکان وسائل نقلیه عمومی نیاز به ثبت در دفتر خانه اسناد رسمی ندارد/صدور پروانه فقط با برگ سبز خودرو

به گزارش ارتباطات سازمان مدیریت حمل ونقل بارومسافر شهرداری ارومیه؛ ناصرسعید آبادی با اعلام این خبر گفت: صدور پروانه بهره برداری و اشتغال برای مالکان وسائل نقلیه عمومی فقط با برگ سبز تعویض پلاک صادره از سوی پلیس راهور امکان پذیر شد و نیاز به ثبت در دفتر خانه اسناد رسمی نیست.

به گفته وی با توجه به رای دیوان عدالت و بخشنامه های واصله منبعد دارندگان وسائل نقلیه عمومی درون شهری برای اثبات مالکیت و اخذ پروانه بهره برداری نیاز به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی جهت ثبت و نقل انتقال سند خودرو  را ندارند و در صورت نقل و انتقالات در مراکز شماره گذاری راهور و اخذ برگ سبز می توانند نسبت به طی مراحل اخذ پروانه و امورات اداری در اداره نظارت بر تاکسیرانی و حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه اقدام کنند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه عنوان کرد:اجرای این طرح منجر به کاهش هزینه مالکین وسائط حمل و نقل عمومی درون شهری در هنگام نقل و انتقال و عدم پرداخت هزینه های مضاعف دفاتر اسناد رسمی می شود.

وی از خریداران خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی های شهری درخواست کرد قبل از انجام مراحل خرید، فروش و انتقال پلاک به اداره تاکسی رانی شهرداری ارومیه مراجعه تا در خصوص نداشتن بدهی و یا مشکل فعالیت وسیله نقلیه مورد معامله، استعلام لازم را اخذ تا به مشکلات آتی دچار نشوند.

 

پیچ رسمی سازمان در اینستاگرام
www.instagram.com/fpt.urmia
سایت سازمان 
www.fpt.urmia.ir

 

مطلب قبلی پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به مناسبت روز کارمند
مطلب بعدی فرارسیدن ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت ها، شجاعت ها و جان فشانی های دلاور مردان و شیرزنان گرامی باد.

قدمت شهر كهن و تاريخي اروميه به هزار سال قبل از ميلاد برمی گردد و شهر بزرگ اروميه بدليل همسايگی با سه كشور آذربايجان ، تركيه و عراق يكی از شاهراههای اصلی ترانزيتی تجاری و موصلاتی و استراتژيكی ترين با كشورهای اروپایی است

دی ان ان